Czym jeździmy.

- Kierowcy, samochody, wydarzenia, opowiadania, zaproszenia itp.
- Rywalizacja poza Gran Turismo. Tylko jeden temat dla jednej gry.
killroy 3078
Posty: 184
Rejestracja: 08 sty 2014, 9:38
PSN-ID: killroy3078
Kontroler: G 29
Numer_na_torze: 78
Lokalizacja: 16°55'E 52°25'N
Kontaktowanie:

Re: Czym jeździmy.

Postautor: killroy 3078 » 09 cze 2014, 19:37

mam nadzieje ze bedzie jeszcze lepiej lecz warunki były dzisiaj bardzo cieżkie oponki nie dawały rady po zjezdzie do pitu miały ok 75 stopni wiec podczas jazdy pewnie ze 100 a w aucie miałem ok 50 wiec sami widzicie ze lekko nie było
Załączniki
tdp2.jpg
GTPL_Gandzia
Moderator
Posty: 654
Rejestracja: 01 cze 2014, 21:50
PSN-ID: GTL_Gandzia
Kontroler: G27
Numer_na_torze: 25
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Re: Czym jeździmy.

Postautor: GTPL_Gandzia » 06 wrz 2014, 20:28

To i ja sie dopisze a co :D

Mazda Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1999 r.
Wersja Biznes
Moc 140 KM
Kolor Bordowy

Na zdjeciach moj stary i wysluzony Xedos granatowy z 93 r. juz z reszta sprzedany
i nowszy bordowy zrobilem sobie te zdjecia na pamiatke. :serce:

20140819_142319.jpg


20140819_142308.jpg


20140819_142256.jpg


20140819_142244.jpg
maxtoto
Posty: 463
Rejestracja: 15 lut 2015, 16:43
PSN-ID: MaxToto112
Kontroler: Thrustmaster T500

Re: Czym jeździmy.

Postautor: maxtoto » 24 kwie 2015, 17:40

killroy 3078 pisze:lylek za e46 chce tylko 14500 za e30 20.000 bo bardo duzo nerwow i kosztów mnie kosztowała wszystkie cześci w niej sa orginalne tylko zawieszenie gwint felgi bbs nowy lakier dach no i silnik po kapitalnym remoncie z 535i co do e39 to silnik M-Power S62B50 4998 cm³ też troche pracy mnie kosztowała bo jak ja kupiłem trzy lata temu to stan był opłakany cala była lakierowana zawieszenie nowe wydechy tez dostała nowe i troche silnik szwankowal lecz został w pełni odbudowany lecz i tak nie jest jeszcze w 100% zdrowy brakuje mu trochę mocy ok 45KM co do m3 to takze jeszcze troche pracy przy niej zostalo w tym aucie ciagle cos sie dzieje silnik ok ale trakcja nie stety juz nie ciezko jest dobrze wszystko zestroic

http://youtu.be/yJncFvBjvjs

Ziomal co Ty wyrabiasz z tą M3 to mi kolana j..... poniżej kostek, żałuję że dopiero teraz na ten wątek wszedłem bo Ty chyba jesteś pierwszy, który tak porządnie skatował mój ulubiony wóz.
Ciężko coś sensownego napisać w obliczu tego co widziałem, ale masz jaja i piękne auta. Pozdrawiam człowieka który łamie wszystko co zostało zrobione przez Polyphony Digital :). Tak panowie ryczy M3, co za fura co za kat, w.......... się na plecy. :pokłon:
YouTube - boski112
BMW - Broń masowego wyprzedzania
Gawron88
Moderator
Posty: 4391
Rejestracja: 13 sty 2011, 7:34
PSN-ID: GTPL_Gawron/Gawron88
Kontroler: G27
Numer_na_torze: 88
Lokalizacja: Białystok

Re: Czym jeździmy.

Postautor: Gawron88 » 25 kwie 2015, 0:13

Ja j...... xD.Killroy , prawie jak Ken Block :D

Serce mi sie kraje, myślałem ,ze ta beema zaraz wybuchnie.
Volenti non fit iniuria


http://www.youtube.com/watch?v=BL8ZeEKFUno - Mistrzostwo swiata.
maxtoto
Posty: 463
Rejestracja: 15 lut 2015, 16:43
PSN-ID: MaxToto112
Kontroler: Thrustmaster T500

Re: Czym jeździmy.

Postautor: maxtoto » 25 kwie 2015, 12:20

Taaa, Killblock heheh, tuu tuuu tuuuu tutututut, baty posrane z radości, 20 letnie M3 na 18" walcach, zimnym asfalcie i na szutrze :P.
YouTube - boski112
BMW - Broń masowego wyprzedzania
Czempion
Moderator
Posty: 1624
Rejestracja: 20 kwie 2011, 7:32
PSN-ID: Czempion
Kontroler: DFGT
Numer_na_torze: 45
Lokalizacja: Świdnica

Re: Czym jeździmy.

Postautor: Czempion » 16 maja 2015, 18:49

Co jak co, ale jak Jacek z PSS mu poskłada auto, to nie ma czego się bać :)
https://www.facebook.com/lempartracing - Zapraszam do śledzenia moich poczynań za prawdziwym kółkiem!
Gawron88
Moderator
Posty: 4391
Rejestracja: 13 sty 2011, 7:34
PSN-ID: GTPL_Gawron/Gawron88
Kontroler: G27
Numer_na_torze: 88
Lokalizacja: Białystok

Re: Czym jeździmy.

Postautor: Gawron88 » 17 maja 2015, 11:57

Dobrze sie chlop bawi i stać go to upala :D.
Volenti non fit iniuria


http://www.youtube.com/watch?v=BL8ZeEKFUno - Mistrzostwo swiata.
Kubson
Posty: 43
Rejestracja: 20 wrz 2015, 11:36
PSN-ID: kubsonks500
Kontroler: DFGT

Re: Czym jeździmy.

Postautor: Kubson » 20 wrz 2015, 12:35

Strzałka :)
No więc do wożenia dupy mam 7er dość wygodne auto a i radość z prowadzenia też jest spora :)

A do zabawy mam S13, też daje rade hehe
Zdjęcie również mam jedno nie lubie tak pstrykać, jedno ale za to jakie. P........ cygany :)
I projekt big turbo :)
Załączniki
1186252_416539155113244_1687611016_n.jpg
11183438_648294218604402_1715154964978582830_n.jpg
1452471_697705563575647_505838610_n.jpg
Gawron88
Moderator
Posty: 4391
Rejestracja: 13 sty 2011, 7:34
PSN-ID: GTPL_Gawron/Gawron88
Kontroler: G27
Numer_na_torze: 88
Lokalizacja: Białystok

Re: Czym jeździmy.

Postautor: Gawron88 » 20 wrz 2015, 21:47

Siodemeczka,dla mnie jedno z piekniejszych bmw,wlasnie ta stara.Tylko ma jedna wade,droga w utrzymaniu,a dobry egzemplarz to niemozliwosc.Maly silnik to mulowata a ten 4,4L to pali jak smok-robili ja w czasach gdy paliwo kosztowalo normalne pieniadze :D
Volenti non fit iniuria


http://www.youtube.com/watch?v=BL8ZeEKFUno - Mistrzostwo swiata.
medmaxx
Moderator
Posty: 833
Rejestracja: 14 kwie 2015, 11:46
PSN-ID: medmaxx89
Kontroler: T300 599XX AE
Lokalizacja: B-stok

Re: Czym jeździmy.

Postautor: medmaxx » 21 wrz 2015, 8:35

A ten projekt BigT w S13 to będzie w CA18 czy auto jest po swapie ?
2.0 N/A 115/166 - gone
1.8 T 150/210 -> 210/310 - gone
2.7 BiT 250/350 -> xxx/xxx ;)

Wróć do „OBOK TORÓW GT6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość