Tor - Autodromo Nazionale Monza '80th – zmienna pogoda
W1 - pogoda 20%, zmienność x 4, wilgotność 0% - (Wstępne RW 3,3 Końcowe RW 5,7)
W2 - pogoda 0%, zmienność x 2, wilgotność 0% - (Wstępne RW 3,6 końcowe RW 5,9)
Samochód - Renault Sport Mégane Trophy Base Model '11 - PO (514 - 515), Moc 383 KM, Waga 1000 kg.
Wszelkie zmiany w silniku są dozwolone, jednakże auto musi mieć takie PO, moc i wagę, jak wyżej.
Dozwolone opony – wyścigowe twarde (WT), wyścigowe pośrednie (WP) i wyścigowe deszczowe WD.
Start sesji kwalifikacyjnej - 21.00
UWAGA !
Kwalifikacje jedziemy "samotnie" . Start z boksów. Czas 5 min.
Jedziemy tylko jedno pomiarowe okrążenie !
Start W1 - 21.05 - wyścig startuje automatycznie po zakończeniu kwalifikacji.
Start W2 - 21.55
W przypadku rozłączenia kogoś w trakcie sesji kwalifikacyjnej, po starcie W1 pojawi się na czacie info o restarcie, dlatego proszę o zapamiętanie swoich miejsc po kwalifikacjach. Osoba rozłączona w trakcie sesji kwalifikacyjnej wystartuje w W1 z ostatniego miejsca.
W przypadku rozłączenia kogoś w czasie W1 lub W2 restartów nie będzie chyba, że będzie to grupowe rozłączenie od serwera.
Ustawienia pokoju:
- Tryb pokoju - TKWD/TWD
- Prywatność pokoju - Publiczny
- Jakość wyścigu - Wysoka
- Czat głosowy - Wyłączony
- Forma kwalifikacji - Ścigaj się osobno
- Start kwalifikacji - z boksów
- Automatyczne rozgrywanie wyścigu - Wyłączone
- Rodzaj startu - Pola startowe - sprawdzenie falstartu
- Szyk pół startowych - najszybszy z przodu/odwrotnie do poprzednich wyników
- Dodatkowa moc - Wyłączona
- Kary - Brak
- Zużycie opon i paliwa – Szybkie
- Utrata przyczepności - Realistyczna
- Minimalna liczba zjazdów do pit - 0
- Zmiana typu opon - wyłączona
- Widoczność uszkodzeń - Włączona
- Uszkodzenia mechaniczne - Ciężkie
- Siła korytarza aero - Realistyczna
- N2O - Niedozwolone
- Tuning - Dozwolony
- Wszystkie "wspomagacze", za wyjątkiem ABS – Niedozwolone
Proszę o potwierdzenie startu w temacie Runda 4 - Lista startowa.
Życzę przyjemnej zabawy
