SPECYFIKACJE SAMOCHODÓW

Organizator - kolega Oldboy1957.

Moderator: oldboy1957

oldboy1957
Moderator
Posty: 8141
Rejestracja: 21 mar 2011, 18:27
PSN-ID: oldboy1957 GTPL_oldboy1957
Kontroler: pad
Numer_na_torze: 46
Lokalizacja: Świętochłowice

SPECYFIKACJE SAMOCHODÓW

Postautor: oldboy1957 » 30 lip 2016, 13:14

Specyfikacje samochodów

Poniżej znajdują się szczegółowe specyfikacje samochodów.
1. Obowiązuje całkowity zakaz dokonywania jakichkolwiek zmian elementów wyposażenia i tuningu oznaczonych na czerwono.
2. Każdy kierowca może dokonywać dowolnych zmian w ustawieniach zawieszenia, skrzyni biegów, konfigurowanego dyferencjału i docisku (tylne skrzydło).
3. Każdy uczestnik serii powinien przyjąć za punkt honoru nie dokonywanie żadnych zabronionych zmian w specyfikacji i ustawieniach samochodu. Ponieważ organizator nie jest w stanie sprawdzić wszystkich ustawień, w tym względzie polegamy na uczciwości i wzajemnym zaufaniu każdego z uczestników rywalizacji.

Volvo C30 R-Design ‘09

Wymiana oleju i poprawa sztywności obowiązkowa.

Modyfikowane części.

Części zewnętrzne:
1. Zestaw aerodynamiczny A
2. Specjalne skrzydło typ A


Tuning.

Silnik:
1. Tuning silnika etap 3
2. Komputer sportowy
3. Wyścigowy wydech
4. Izometryczny kolektor wyścigowy
5. Katalizator sportowy
6. Tuning dolotu
7. Zestaw turbo - normalny
8. Ogranicznik mocy 82,0


Nadwozie:
1. Redukcja ciężaru etap 3
2. Maska z kompozytu węglowego
3. Redukcja ciężaru szyby
4. Waga balastu 79 kg
5. Pozycja balastu +50


Zawieszenie:
1. Konfigurowane zawieszenie z regulacją wysokości
2. Zestaw hamulców wyścigowych


Skrzynia biegów:
1. Konfigurowana skrzynia biegów

Układ napędowy:
1. Konfigurowany mechaniczny dyferencjał
2. Zestaw z trójtarczowym sprzęgłem


PO - 485
Moc - 340 KM
Waga - 1250 kg


Honda CIVIC TYPE R ‘08

1. Wymiana oleju i poprawa sztywności obowiązkowa.

Modyfikowane części.

Części zewnętrzne:
1. Zestaw aerodynamiczny A
2. Zwyczajne skrzydło typ B


Tuning.

Silnik:
1. Tuning silnika etap 3
2. Komputer sportowy
3. Wyścigowy wydech
4. Izometryczny kolektor wyścigowy
5. Katalizator sportowy
6. Tuning dolotu
7. Zestaw turbo – średni zakres obrotów
8. Ogranicznik mocy 91,9


Nadwozie:
1. Redukcja ciężaru etap 2
2. Maska z kompozytu węglowego
3. Redukcja ciężaru szyby
4. Waga balastu 166 kg
5. Pozycja balastu (-50)


Zawieszenie:
1. Konfigurowane zawieszenie z regulacją wysokości
2. Zestaw hamulców wyścigowych


Skrzynia biegów:
1. Konfigurowana skrzynia biegów

Układ napędowy:
1. Konfigurowany mechaniczny dyferencjał
2. Zestaw z trójtarczowym sprzęgłem


PO - 473
Moc - 333 KM
Waga - 1255 kg



Citroen C4 Coupe 2,0VTS ‘05

Wymiana oleju i poprawa sztywności obowiązkowa.

Modyfikowane części.

Części zewnętrzne:
1. Zestaw aerodynamiczny A
2. Specjalne skrzydło typ A


Tuning.

Silnik:
1. Tuning silnika etap 3
2. Komputer sportowy
3. Wyścigowy wydech
4. Izometryczny kolektor wyścigowy
5. Katalizator sportowy
6. Dolot standardowy
7. Zestaw turbo – wysoki zakres obrotów
8. Ogranicznik mocy 74,8


Nadwozie:
1. Redukcja ciężaru etap 1
2. Maska standardowa
3. Szyby standardowe
4. Waga balastu 40 kg
5. Pozycja balastu (+15)


Zawieszenie:
1. Konfigurowane zawieszenie z regulacją wysokości
2. Zestaw hamulców wyścigowych


Skrzynia biegów:
1. Konfigurowana skrzynia biegów

Układ napędowy:
1. Konfigurowany mechaniczny dyferencjał
2. Zestaw z trójtarczowym sprzęgłem


PO - 477
Moc - 335 KM
Waga - 1250 kg



Ford Focus ST ‘13

1. Wymiana oleju i poprawa sztywności obowiązkowa.

Modyfikowane części.

Części zewnętrzne:
1. Zestaw aerodynamiczny A
2. Specjalne skrzydło typ A


Tuning.

Silnik:
1. Tuning silnika etap 3
2. Komputer sportowy
3. Wyścigowy wydech
4. Izometryczny kolektor wyścigowy
5. Katalizator sportowy
6. Tuning dolotu
7. Zestaw turbo – normalny
8. Ogranicznik mocy 83,6


Nadwozie:
1. Redukcja ciężaru etap 3
2. Maska z kompozytu węglowego
3. Redukcja ciężaru szyby
4. Waga balastu 77 kg
5. Pozycja balastu (-50)


Zawieszenie:
1. Konfigurowane zawieszenie z regulacją wysokości
2. Zestaw hamulców wyścigowych


Skrzynia biegów:
1. Konfigurowana skrzynia biegów

Układ napędowy:
1. Konfigurowany mechaniczny dyferencjał
2. Zestaw z trójtarczowym sprzęgłem


PO - 484
Moc - 345 KM
Waga - 1275 kg

Wróć do „WTCC 2016 - sezon II - ZAKOŃCZONE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość