Nissan do 500km i route5

Gustaw

Nissan do 500km i route5

Postautor: Gustaw » 04 sty 2011, 0:22

Mam tu przerobinego GTR vspec II NUR 500km itd max co wykręcam to 3 miejsce.
Może innego nissana przerabiacie może macie jakiś sposób na tą route5 ?
pozdrawiam GTR dokładnie taki jak na zdjęciu :D kupiłem go ostanio za całe 19,-
Załączniki
1.JPG
1.JPG (42.34 KiB) Przejrzano 3355 razy
2.JPG
i reszta garażu 1:24 bez ładu i składu narazie ale pewnie tak zostanie.
2.JPG (24.4 KiB) Przejrzano 3355 razy
GTPL_Lukash
Posty: 109
Rejestracja: 22 lis 2010, 11:40
PSN-ID: GTPL_Lukash
Kontroler: DFGT
Lokalizacja: Cz-Dz

Re: Nissan do 500km i route5

Postautor: GTPL_Lukash » 04 sty 2011, 7:26

Mnie wpadło złotko za jakimś 3 razem w GT-R SpecV'09, jedyne co ustawiałem to trochę niższą prędk. maks. tak, aby autko szybciej przyspieszało. Zawsze sprawdzam, mniej więcej, jaką prędk. maks. może mi dany samochód osiągnąć na danym torze (na najdłuższej prostej) i do takiej prędkości ustawiam skrzynię.
Tak jak pisał qsh w innym temacie, najważniejsze, żeby jak najczyściej wyprzedzać tych wcześniejszych, mnie się udało wyprzedzić pierwszego dopiero przed ostatnim zakrętem na ostatnim okrążeniu.

@Gustaw - zazdroszczę takiego garażu :) :D :mrgreen:
Obrazek
sla
Posty: 152
Rejestracja: 02 gru 2010, 14:24
PSN-ID: johnny11fingers / GTPL_sla
Kontroler: G27
Lokalizacja: Kraków

Re: Nissan do 500km i route5

Postautor: sla » 04 sty 2011, 9:53

@Gustaw też próbowałem tym Nissanem, ale toru nie zawojowałem. Najbliżej szczęścia jestem właśnie GT-R SpecV'09, ale muszę pogrzebać w ustawieniach.
Gustaw

Re: Nissan do 500km i route5

Postautor: Gustaw » 04 sty 2011, 14:48

Tu Lukash dokładnie to samo robię vmax na prostej plus max w tunelu areodynamicznym tu zyskuje się sporo jak się kogoś podłapie na tej prostej tez można mocno opoźnić dohamowanie .
Będe próbował jeszcze tym gt-r '09 to już mało czasu zostało do 06.01
Milten
Posty: 539
Rejestracja: 06 kwie 2010, 21:20
Kontroler: Pad

Re: Nissan do 500km i route5

Postautor: Milten » 04 sty 2011, 15:18

Na początku startowałem odchudzonym, 500konnym GTR vspec II NUR i wykręciłem nim 3 miejsce. Później kupiłem GT-R SpecV'09 również go odchudziłem i podniosłem moc. Różnica jest ogromna w porównaniu do R34, dojechałem i tak na 2 miejscu ale zabrakło mi 2 długości samochodu do zwycięstwa które nie powinno być problemem ponieważ mój przejazd nie był idealny.
Gustaw

Re: Nissan do 500km i route5

Postautor: Gustaw » 07 sty 2011, 15:07

GT-R SpecV'09 udało mi się za drugim podejściem i przejazd też nie był idealny ale te autko daje radę bez problemu.
gruffi77
Posty: 233
Rejestracja: 25 wrz 2010, 17:55
PSN-ID: gruffi77
Kontroler: DF GT

Re: Nissan do 500km i route5

Postautor: gruffi77 » 07 sty 2011, 16:36

Dzisiaj zauważyłem, że w zawodach sezonowych pojawiły sie polskie opisy. Niby fajnie, ale niestety znikneły ograniczenia regulaminowe na opony, wagę i moc :x Znikneła też przyjemność z wygrywania (bo co to za frajda objeżdzać innych lżejszą i mocniejszą furą na lepszych oponach). Ciekawe czy to zamierzona zmiana, czy jakiś kolejny babol PD. Jeśli celowa, to w PD najwyraźniej nie wyciągneli wniosków z szerokiej krytyki trybu kariery a-spec (wyścigi sezonowe miały to zmienić). Do zrobienia a-spec'a w zasadzie nie trzeba wykazać się umiejętnościami, a jedynie sporą ilością wolnego czasu na przejechanie wszystkich wyścigów. Jak dla mnie to kariera w GT5P była większym wyzwaniem. W sumie mogli dodać do prologa nową fizykę (takich patch spec IV), sprzedać nowe samochody i tory jako DLC i byłbym równie zadowolony :D
sla
Posty: 152
Rejestracja: 02 gru 2010, 14:24
PSN-ID: johnny11fingers / GTPL_sla
Kontroler: G27
Lokalizacja: Kraków

Re: Nissan do 500km i route5

Postautor: sla » 17 sty 2011, 11:19

Zgadzam się z gruffim. Co z tego, że zdobywałem 2-3 miejsca a o 1. musiałem ostro zawalczyć, ale za to jaka satysfakcja była. A teraz - odchudzamy, tuningujemy - 5 kółek i koniec. Straszna lipa. A może zrobią podział na "easy" i "hard"?
Lenart2500
Posty: 99
Rejestracja: 13 sie 2010, 14:44
PSN-ID: GTPL_lenart2500
Kontroler: PAD
Lokalizacja: Poznań

Re: Nissan do 500km i route5

Postautor: Lenart2500 » 17 sty 2011, 11:51

No wiecie, twórcy po prostu stwierdzili, że możesz sobie sam dobrać poziom trudności, nikt nie każe jechać stuningowanym na maxa autem, można przecież jechać serią, czy lekko zmodyfikowanym.
Nikt nikogo do niczego nie zmusza :P
Ja tam te eventy wykorzystuje tylko do zarabiania kasy więc taka opcja mi pasuje :)
Obrazek

“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, jedziesz zbyt wolno”
Sir Stirling Moss
MichuV12
Moderator
Posty: 867
Rejestracja: 06 kwie 2010, 22:59
PSN-ID: GTPL_WengrzynV12
Kontroler: T300 599xx T3PA Playseat
Numer_na_torze: 00
Lokalizacja: WLKP

Re: Nissan do 500km i route5

Postautor: MichuV12 » 17 sty 2011, 20:55

No ja tak wlasnie robie jak pisze LLenart - jak hjest wyscig i przeciwnicy maja do 500KM, to tez tak sobie ustawiam (no dobra, 520), a nie jakiegos bydlaka 850 konnego. Wtedy jest ciekawiej na torze.

Wróć do „ZAWODY SEZONOWE - WYŚCIGI W ZAWODACH A-SPEC I B-SPEC”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości