Poradnik - WMP GT5P GPL1 - LONDON REVERS

Moderator: GTPL_X-Mato

GTPL_X-Mato
Moderator
Posty: 2711
Rejestracja: 06 kwie 2010, 20:18
PSN-ID: GTPL_Mato
Kontroler: G25
Numer_na_torze: 08
Lokalizacja: Bieszczady/Warszawa

Poradnik - WMP GT5P GPL1 - LONDON REVERS

Postautor: GTPL_X-Mato » 26 cze 2010, 19:04

Jako że nigdzie w internecie nie ma poradników na temat tras w GT5P to sam postanowiłem coś naskrobać :P
Może akurat się to komuś przyda:)


Wyścigowe Mistrzostwa Polski GPL1.
Samochód : Mitsubishi Lancer Evolution IX / Tuned.
Trasa: London Reverse.
Tryb: Professional.


Poradnik :

00.JPG
00.JPG (55.57 KiB) Przejrzano 3869 razy



Zakręt 8 (w lewo).
1.JPG
1.JPG (87.46 KiB) Przejrzano 3869 razy



Rozpoczęcie okrążenia :
- Zjeżdzamy maksymalnie w prawo i ustawiamy się pod zakręt w lewo tak aby przy wyjściu z zakrętu uzyskać jak największą prędkość
Zakręt pokonujemy na 2 biegu.



Zakręt 1 (w lewo).
2.JPG
2.JPG (94.42 KiB) Przejrzano 3869 razy

-Mocne dohamowanie - redukujemy do biegu 3
Ustawiamy się jak najbliżej prawej strony drogi aby zakręt w lewo pokonać po większym łuku
Pozwoli nam to na szybsze dodanie gazu a co za tym idzie prędkość przy wyjściu z zakrętu będzie większa

3.JPG
3.JPG (87.89 KiB) Przejrzano 3869 razy




Zakręt 2 (w lewo)

4.JPG
4.JPG (81.7 KiB) Przejrzano 3869 razy

-Bardzo mocne dohamowanie - redukujemy do biegu 2
Ustawiamy się jak najbliżej prawej strony drogi i mocno skręcamy w lewo
Uwagi!
-Staraj się nie hamować i skręcać jednocześnie
-Zakręt pokonaj jak najciaśniej pozwoli to na szybsze wyjście z zakrętu
5.JPG
5.JPG (93.31 KiB) Przejrzano 3869 razy





Zakręt 3 (w prawo)

6.JPG
6.JPG (91.28 KiB) Przejrzano 3869 razy

-Mocne dohamowanie - redukujemy do biegu 2
Ustawiamy się przy lewej stronie drogi i mocno skręcamy w prawo
Uwagi!
-Staraj się nie hamować i skręcąc jednocześnie
-Dohamuj do takiej prędkości aby puścić gaz i hamulec i na "sucho" pokonać zakręt

7.JPG
7.JPG (87.28 KiB) Przejrzano 3869 razy




Zakręt 4 (w lewo)
8.JPG
8.JPG (98.72 KiB) Przejrzano 3869 razy

-Aby ten zakręt pokonać na pełnym gazie bardzo ważne jest prawidłowe pokonanie zakrętu nr.3
Trzymamy się jak najbliżej prawej strony drogi i lekkim ruchem kierownicy skręcamy w lewo
W trakcie pokonywania zakrętu zmieniamy bieg z 2 na 3

9.JPG
9.JPG (95.13 KiB) Przejrzano 3869 razy




Zakręt 5 (w lewo)
10.JPG
10.JPG (85.11 KiB) Przejrzano 3869 razy

-Lekkie dohamowanie - redukujemy do biegu 3
Ustawiamy się mniej więcej na środku drogi i płynnym ruchem kierownicy skręcamy w lewo starając się jechać jak najbliżej bandy

11.JPG
11.JPG (93.29 KiB) Przejrzano 3869 razy




Zakręt 6 i 7 (w lewo i prawo)
12.JPG
12.JPG (85.13 KiB) Przejrzano 3869 razy

-Ustawiamy się przy prawej stronie drogi i płynnym ruchem kierownicy skręcamy w lewo
Skręcamy tak aby lewą stroną samochodu przejechać po krawężniku
Zakręt pokonujemy na 4 biegu
Można przejechać go nie puszczając nogi z gazu ale to wymaga odpowiedniego ustawienia się pod zakręt

13.JPG
13.JPG (86.47 KiB) Przejrzano 3869 razy

-Zakręt 7 pokonujemy bez większego problemu na 4 biegu nie puszczając nogi z gazu



Zakręt 8 (w lewo)
14.JPG
14.JPG (92.96 KiB) Przejrzano 3869 razy

-Bardzo mocne dohamowanie - redukujemy do biegu 2
Ustawiamy się samochodem przy prawej stronie lub na środku drogi (obydwa sposoby są poprawne)
Mocny skręt w lewo gaz do spodu i pierwsze miejsce gwarantowane:)
Tutaj bardzo ważny jest pokonanie zakrętu jak najbliżej barierki przy lewej stronie.

15.JPG
15.JPG (83.08 KiB) Przejrzano 3869 razy




No to chyba tyle
Mam nadzieje że komuś się to przyda w mniejszym lub większym stopniu:)
Tematu nie zamykam
UWAGI mile widziane :)
Obrazek
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
CZARUŚ
Administrator
Posty: 10242
Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:18
PSN-ID: GTPL_CZARUS
Kontroler: G29
Numer_na_torze: 44
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: Poradnik - WMP GT5P GPL1

Postautor: CZARUŚ » 27 cze 2010, 9:15

.
Jak tylko usłyszałem o pomyśle to namawiałem X-Mato do tego poradnika. Zrobił go zupełnie inaczej niż czasami pisał Gusbo.

Dla mnie świetna robota, tym bardziej, że jest czas i zamierzam powalczyć z Trollem i Sławkiem.

Liczę, że będzie to już "stały punkt programu". Gdyby tak jeszcze np. Gusbo pisał w turnieju, a X-Mato w mistrzostwach o swoich przejazdach.
Czasem marzenia się spełniają.
Łukasz Kosal
Posty: 919
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:11
PSN-ID: GTPL_Kolsa2
Kontroler: G25
Numer_na_torze: 2
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontaktowanie:

Re: Poradnik - WMP GT5P GPL1

Postautor: Łukasz Kosal » 27 cze 2010, 9:42

żeby to było takie proste :)
trolloo
Posty: 108
Rejestracja: 06 kwie 2010, 21:05
PSN-ID: GTPL_Troll
Kontroler: DF GT
Lokalizacja: Wroclaw

Re: Poradnik - WMP GT5P GPL1

Postautor: trolloo » 27 cze 2010, 11:29

Hehe, liderom prosto napisac, graczom trudniej wykonac. Ale coz, takie zycie :) Co by nie mowic, na pewno przyda sie niejednemu z nas.
GTPL_X-Mato
Moderator
Posty: 2711
Rejestracja: 06 kwie 2010, 20:18
PSN-ID: GTPL_Mato
Kontroler: G25
Numer_na_torze: 08
Lokalizacja: Bieszczady/Warszawa

Re: Poradnik - WMP GT5P GPL1

Postautor: GTPL_X-Mato » 27 cze 2010, 11:35

Ja wiem ze to nie takie proste ale napewno da sie w podopny sposob przejechac ta trase:)
Trening, trening i jeszcze raz trening a bedzie dobrze Panowie!!:)
Obrazek
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker

Wróć do „ARCHIWUM WMP GT5 (PROLOGUE) - I SEZON - 2010”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość