Poradnik - Eiger Nordwand Reverse - Subaru Impreza WRX STI

Moderator: GTPL_X-Mato

GTPL_X-Mato
Moderator
Posty: 2711
Rejestracja: 06 kwie 2010, 20:18
PSN-ID: GTPL_Mato
Kontroler: G25
Numer_na_torze: 08
Lokalizacja: Bieszczady/Warszawa

Poradnik - Eiger Nordwand Reverse - Subaru Impreza WRX STI

Postautor: GTPL_X-Mato » 16 lip 2010, 18:06

Poradnik - Eiger Nordwand Reverse - Subaru Impreza WRX STI Type RA '05

Kilka słów na wstępie:)

Czego Subary nie lubi??
-Napewno wysokich obrotów
Zmiana biegów powinna odbywać się w zakresie 6500-7000 obr/min w zależności od długości prostej po wyjściu z zakretu

-Zbyd mocnego skręcania kierownicą
Gdy zbyd mocno skręcimy koła zaczynają stawiać duży opór i tracimy setne sekundy

Trasę podzieliłem na 7 zakrętów
Jest ich w sumie więcej ale policzyłem te które wymagają jakiegoś wysiłku...


No to dobra lecimy moje okrążenie w subaru na eiger :D
Zapinamy pasy i jedziemy!




Zakręt 7 (w lewo) Rozpoczęcie okrążenia .
1.JPG
1.JPG (122.95 KiB) Przejrzano 2890 razy

Zakręt pokonujemy na 4 biegu
Zjeżdzamy jak najbliżej zewnętrznej strony toru i stopniowo skręcamy w lewo zjeżdzając do wewnętrznej
Prędkość na mecie powinna wynosić ok. 138 km/h
Zaraz po przejechaniu lini mety wrzucamy 5 bieg



Zakręt 1 (w lewo)
3.JPG
3.JPG (92.54 KiB) Przejrzano 2890 razy

Zakręt pokonujemy na 5 biegu
Dojeżdzając do zakrętu ustawiamy sie jak najbliżej prawej strony toru i lekkim szarpnięciem (można też płynnie) skręcamy w lewo tak aby lewą stroną samochodu zachaczyć o krawędz drogi i dzięki temu zyskamy sporo przyczepności
Zaraz przy wjezdzie do tunelu wrzucamy 6 bieg
W moim przejezdzie cały tunel przejechałem na 5 biegu i dopiero pózniej zobaczyłem że robię tu błąd...



Zakręt 2 (w lewo
)
4.JPG
4.JPG (121.67 KiB) Przejrzano 2890 razy

5.JPG
5.JPG (96.38 KiB) Przejrzano 2890 razy

Zakręt pokonujemy na 3 biegu
Wyjezdzając z tunelu ustawiamy się przy prawej stronie tory i skręcamy w lewo do wewnętrznej
Dohamowujemy do takiej prędkości aby samochód wyniosło na środek drogi starając się przy tym nie wprowadzić go w poślizg
Jeszcze w trakcie pokonywania zakrętu wrzucamy na 4 bieg



Zakręt 3 (w prawo)
6.JPG
6.JPG (91.29 KiB) Przejrzano 2890 razy

Zakręt pokonujemy na 2 biegu
Najważniejsze jest tu dohamowanie do zakrętu i złapanie prawą stroną samochodu krawędzie drogi



Zakręt 4 (w lewo)
7.JPG
7.JPG (98.94 KiB) Przejrzano 2888 razy

Zakręt pokonujemy na 2 biegu
Ważne jest tu aby nie puszczać na dłuższą chwile nogi z gazu
Najlepiej pulsacyjnie wciskać gaz w trakcie pokonywania zakrętu
Zaraz po wyjściu z zakrętu wrzucamy na 3 bieg



Zakręt 5 (w prawo)
8.JPG
8.JPG (86.39 KiB) Przejrzano 2888 razy

Zakręt pokonujemy na 2 biegu
Dojeżdzając do zakrętu ustawiamy sie przy prawej stronie i skręcamy w lewo pokonując dość ciasno zakręt ale nie przesadnie zęby przy dodaniu gazu nie wyniosło nas na barierkę



Zakręt 6 (w lewo)
9.JPG
9.JPG (83.68 KiB) Przejrzano 2887 razy

Zakręt pokonujemy na 2 biegu
Ważne jest tu aby nie puszczać na dłuższą chwile nogi z gazu
Najlepiej pulsacyjnie wciskać gaz w trakcie pokonywania zakrętu
W trakcie wychodzenia z zakrętu wrzucamy na 3 bieg
Na prostej przed wzniesieniem wrzucamy na 4 bieg przy 6.800 obr/min


Zakręt 7 (w lewo)
10.JPG
10.JPG (110.88 KiB) Przejrzano 2887 razy

Zakręt pokonujemy na 3 biegu
Dojezdzając do zakrętu zjeżdzamy do lewej strony toru i tak dohamowujemy aby samochód wyrzuciło mniej więcej na środek toru i wtedy gaz do spodu ścinając przy tym zakręt przed metą


META!!
11.JPG
11.JPG (114.24 KiB) Przejrzano 2887 razy



Przynajmniej będziecie wiedzieć na jakim biegach pokonywać zakrety:)
Bo resztę troche trudniej wykonać...
Obrazek
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
CZARUŚ
Administrator
Posty: 10242
Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:18
PSN-ID: GTPL_CZARUS
Kontroler: G29
Numer_na_torze: 44
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: Poradnik - Eiger Nordwand Reverse - Subaru Impreza WRX S

Postautor: CZARUŚ » 16 lip 2010, 19:17

Dzięki X-Mato. Myślę. że tym razem ważniejszy od toru jest samochód.
Te biegi to czarna magia.

Wróć do „ARCHIWUM WMP GT5 (PROLOGUE) - I SEZON - 2010”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość