DYSKUSJA - GP3-LATO 2010

Moderator: GTPL_X-Mato

nightrunner
Posty: 57
Rejestracja: 24 sie 2010, 13:15
PSN-ID: nightrunnerPL
Kontroler: t500rs th8rs
Lokalizacja: Mount Akina

Re: DYSKUSJA - GP3-LATO 2010

Postautor: nightrunner » 01 wrz 2010, 11:20

GTPL_X-Mato pisze:Bez włączonego Active Steering nie da się praktycznie zrobić dobrego czasu
Każdy kierowca który jest wysoko w rankingach jezdzi z Active Steering.


Huh? no to zabiłeś mi klina :) W takim razie muszę popróbować z tym pojeździć bo zawsze miałem na OFF :P

X-Mato - jak Ty masz ustawioną tę opcję? I właściwie co ona zmienia bo moje przypuszczenia o kontrowaniu są tylko moimi dywagacjami ;)
Milten
Posty: 539
Rejestracja: 06 kwie 2010, 21:20
Kontroler: Pad

Re: DYSKUSJA - GP3-LATO 2010

Postautor: Milten » 01 wrz 2010, 11:34

AS najwięcej pomaga podczas hamowania ze skręconymi kołami. Gdy jeździliśmy GTRem po Daytonie Road to ta funkcja była bardzo przydatna. Polecam odpalić ci to auto na tej trasie z wyłączoną a później włączoną funkcją AS a już na pierwszym zakręcie sam poczujesz różnice.
GTPL_X-Mato
Moderator
Posty: 2711
Rejestracja: 06 kwie 2010, 20:18
PSN-ID: GTPL_Mato
Kontroler: G25
Numer_na_torze: 08
Lokalizacja: Bieszczady/Warszawa

Re: DYSKUSJA - GP3-LATO 2010

Postautor: GTPL_X-Mato » 01 wrz 2010, 11:51

nightrunner pisze:
GTPL_X-Mato pisze:Bez włączonego Active Steering nie da się praktycznie zrobić dobrego czasu
Każdy kierowca który jest wysoko w rankingach jezdzi z Active Steering.


Huh? no to zabiłeś mi klina :) W takim razie muszę popróbować z tym pojeździć bo zawsze miałem na OFF :P

X-Mato - jak Ty masz ustawioną tę opcję? I właściwie co ona zmienia bo moje przypuszczenia o kontrowaniu są tylko moimi dywagacjami ;)



Ustawione mam na strong
Jak zmienisz teraz AS na strong to bardzo możliwe że będzie Ci się gorzej jezdziło niż na wyłączonym AS ale po paru kółkach zobaczysz że dużo to daje
Najbardziej czuć ile to pomaga gdy jezdzi się na krańcu przyczepnośći

Co zmienia ta opcja??
Ogólnie samochód jest bardziej stabilny czy to przy hamowaniu czy skręcaniu
I o niebo lepiej czuje samochód gdy AS mam włączony na strong
Na wyłączonym nie potrafię jechać bo mi kierownica lata jakoś tak dziwnie :D
Obrazek
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
nightrunner
Posty: 57
Rejestracja: 24 sie 2010, 13:15
PSN-ID: nightrunnerPL
Kontroler: t500rs th8rs
Lokalizacja: Mount Akina

Re: DYSKUSJA - GP3-LATO 2010

Postautor: nightrunner » 01 wrz 2010, 12:02

Dzięki panowie za informacje :) jak tylko będę miał chwilę czasu to spróbuję się przekonać do AS :)
BłeBłe
Posty: 46
Rejestracja: 06 sie 2010, 21:28

Re: DYSKUSJA - GP3-LATO 2010

Postautor: BłeBłe » 05 wrz 2010, 14:20

Dobrze wiedzieć o tym AS, bo ja wszystkie swoje rekordy robiłem do tej pory bez AS. Spróbuję teraz ustawić na strong i trochę pojeździć.
Primerap10
Posty: 140
Rejestracja: 03 wrz 2010, 10:40
PSN-ID: GTPL_Primerap10
Kontroler: Pad
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: DYSKUSJA - GP3-LATO 2010

Postautor: Primerap10 » 06 wrz 2010, 17:28

Witam Panowie. Przepraszam że sie wtrące, ale mam pytanie. Jeżdzę na padzie niestety. Narazie jestem poniżej 200 miejsca. Czy da radę poprawić jeszcze taki czas?? Czy po prostu jestem zmuszony na kupno kiery:) Pozdrawiam
Obrazek


Obrazek
trolloo
Posty: 108
Rejestracja: 06 kwie 2010, 21:05
PSN-ID: GTPL_Troll
Kontroler: DF GT
Lokalizacja: Wroclaw

Re: DYSKUSJA - GP3-LATO 2010

Postautor: trolloo » 06 wrz 2010, 17:33

Od wielu wielu wyscigow Wujo jezdzi na padzie i chyba sie nie zdarzylo, zeby byl poza pierwsza 50. Czesto gesto pierwsza 30 i wyzej. Kolega Kolsa tez wchodzil na padzie do pierwszej 20, czy nawet 10 (i to bolidem F1). Wszystko da sie zrobic Primerap :) Oczywiscie jest trudniej, niz na kierownicy, to chyba nie ulega watpliwosci.
GTPL_Dzar13
Posty: 142
Rejestracja: 07 kwie 2010, 10:32
PSN-ID: GTPL_Dzar13
Kontroler: G25
Lokalizacja: Chełmża

Re: DYSKUSJA - GP3-LATO 2010

Postautor: GTPL_Dzar13 » 06 wrz 2010, 18:35

GTPL_X-Mato pisze:Bez włączonego Active Steering nie da się praktycznie zrobić dobrego czasu
Każdy kierowca który jest wysoko w rankingach jezdzi z Active Steering.


Bardzo dobrze X-Mato że o tym piszesz bo nie miałem nic włączone,
teraz to dopiero odpaliłem, także mam nadzieję na lepsze czasy :-D.
Tylko muszę się jeszcze przyzwyczaić ;-)
Łukasz Kosal
Posty: 919
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:11
PSN-ID: GTPL_Kolsa2
Kontroler: G25
Numer_na_torze: 2
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontaktowanie:

Re: DYSKUSJA - GP3-LATO 2010

Postautor: Łukasz Kosal » 06 wrz 2010, 18:52

jeśli ty dzar jeździłeś z wyłaczonym systemem active steering no najprawdopodobniej już Cię nie dojde w tych mistrzostwach :)
jesteś ode mnie szybszy o 0,054 sec co dla mnie jest po prostu kosmosem :D
Primerap10
Posty: 140
Rejestracja: 03 wrz 2010, 10:40
PSN-ID: GTPL_Primerap10
Kontroler: Pad
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: DYSKUSJA - GP3-LATO 2010

Postautor: Primerap10 » 06 wrz 2010, 21:00

Faktycznie można na padzie piąć się w górę:) już bliżej pierwszej setki
:)
Obrazek


Obrazek

Wróć do „ARCHIWUM WMP GT5 (PROLOGUE) - I SEZON - 2010”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości