ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Moderator: GTPL_X-Mato
-
- Administrator
- Posty: 10242
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:18
- PSN-ID: GTPL_CZARUS
- Kontroler: G29
- Numer_na_torze: 44
- Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Prozę o propozycję jak, kiedy i kto ma stawiać garaż by oficjalnie
wykręcić czas do rankingu kierowców zespołu GTPL.
W razie czego mogę też włączyć ankietę w tym temacie, np. co jaki czas?
Ja proponuję co miesiąc, ale teraz to ile się da razy przez pierwsze dwa tygodnie.
No i zasady, czy wszystko wyłączone z pomagaczy?
wykręcić czas do rankingu kierowców zespołu GTPL.
W razie czego mogę też włączyć ankietę w tym temacie, np. co jaki czas?
Ja proponuję co miesiąc, ale teraz to ile się da razy przez pierwsze dwa tygodnie.
No i zasady, czy wszystko wyłączone z pomagaczy?
-
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: 25 sie 2010, 14:43
- PSN-ID: GTPL_NEXUS6661
- Kontroler: T500RS-TH8RS-Ferrari F1 Wheel
- Numer_na_torze: 66
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
GTPL_CZARUŚ pisze:Ja proponuję co miesiąc, ale teraz to ile się da razy przez pierwsze dwa tygodnie.
Jestem za.
Próba czasowa w formie wyścigu 20 okr. dla każdego z aut??
Jak dla mnie możemy zostawić tylko ABS.
A no i jakie oponki?
-
- Administrator
- Posty: 10242
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:18
- PSN-ID: GTPL_CZARUS
- Kontroler: G29
- Numer_na_torze: 44
- Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Miło, że nie jestem sam w tym temacie.
Chciałbym być tylko kierowcą, ale to forum postawiło mnie w sytuacji,
że jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B.
Ciągnę więc dalej z przeświadczeniem, że nie tylko Nexus mnie czyta.
Ktoś musiał być z imienia uwzględniony w regulaminie i dlatego mam propozycję,
by czasy zaliczać tylko w obecności GTPL_CZARUS, GTPL_SLAWEK, GTPL_X-Mato i GTPL_NEXUS661.
Myślę, że to dobre rozwiązanie razem z wyłączeniem wszystkiego oprócz ABS-u.
Opony do uzgodnienia.
Jeśli są sprzeciwy lub inne koncepcje to proszę o komentarze.
P.S. Nexus - nie pytałem się Ciebie, czy chcesz być w grupie "czasowpisywaczy",
ale nigdy nie odmawiałeś poświęcenia dla GTPL, NASZEGO FORUM i GT5,
dlatego pomyślałem, że to dobry pomysł. Jakbyś nie chciał to po prostu napisz na PW.
Chciałbym być tylko kierowcą, ale to forum postawiło mnie w sytuacji,
że jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B.
Ciągnę więc dalej z przeświadczeniem, że nie tylko Nexus mnie czyta.
Ktoś musiał być z imienia uwzględniony w regulaminie i dlatego mam propozycję,
by czasy zaliczać tylko w obecności GTPL_CZARUS, GTPL_SLAWEK, GTPL_X-Mato i GTPL_NEXUS661.
Myślę, że to dobre rozwiązanie razem z wyłączeniem wszystkiego oprócz ABS-u.
Opony do uzgodnienia.
Jeśli są sprzeciwy lub inne koncepcje to proszę o komentarze.
P.S. Nexus - nie pytałem się Ciebie, czy chcesz być w grupie "czasowpisywaczy",
ale nigdy nie odmawiałeś poświęcenia dla GTPL, NASZEGO FORUM i GT5,
dlatego pomyślałem, że to dobry pomysł. Jakbyś nie chciał to po prostu napisz na PW.
-
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: 25 sie 2010, 14:43
- PSN-ID: GTPL_NEXUS6661
- Kontroler: T500RS-TH8RS-Ferrari F1 Wheel
- Numer_na_torze: 66
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
No problemo mogę być w grupie "czasowpisywaczy"
Jeśli tylko mogę zawsze chętnie pomogę.

Jeśli tylko mogę zawsze chętnie pomogę.
-
- Administrator
- Posty: 10242
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:18
- PSN-ID: GTPL_CZARUS
- Kontroler: G29
- Numer_na_torze: 44
- Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Zrobiłem wstepna tabelkę z klasyfikacją czasów w naszym zespole.
http://www.gtpl.pl/TEAM_GTPL/KLASYFIKACJA.html
Przed rozpoczęciem czasówek na naszym teamowym torze trzeba wybrać opony dla samochodów.
Wybierzemy jeden komplet dla wszystkich, czy różne ?
Proszę o testy i kto ma propozycje niech tu pisze.
Tor chyba już wszyscy sobie ściągneli i samochodziki kupili.
http://www.gtpl.pl/TEAM_GTPL/KLASYFIKACJA.html
Przed rozpoczęciem czasówek na naszym teamowym torze trzeba wybrać opony dla samochodów.
Wybierzemy jeden komplet dla wszystkich, czy różne ?
Proszę o testy i kto ma propozycje niech tu pisze.
Tor chyba już wszyscy sobie ściągneli i samochodziki kupili.
-
- Posty: 1031
- Rejestracja: 31 sty 2011, 20:02
- PSN-ID: GTPL_RAVOK
- Kontroler: G29
- Numer_na_torze: 73
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Czaruś, czytamy, czytamy
. Ja np. muszę przemysleć temat, przejechać się autkami na różnych oponach i dopiero wtedy się wypowiem 


Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Komfortowe miękkie dla wszystkich trzech samochodów proponuję.
Dog Trekking is my life 

-
- Posty: 1031
- Rejestracja: 31 sty 2011, 20:02
- PSN-ID: GTPL_RAVOK
- Kontroler: G29
- Numer_na_torze: 73
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
nie no Natalka
, w końcu się ścigamy, a nie jeździmy po mieście, teraz mogę powiedzieć, że min. sportowe twarde
, do tych aut założyć komfortowe gumy to zbrodnia
, ale to moje zdanie.



Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
To może fizyka w moim pokoju była jak na księżycu, ale mi się wydawało, że wszystkie trzy samochody na ST przelatują po prostu przez tor.
Dog Trekking is my life 

-
- Moderator
- Posty: 2711
- Rejestracja: 06 kwie 2010, 20:18
- PSN-ID: GTPL_Mato
- Kontroler: G25
- Numer_na_torze: 08
- Lokalizacja: Bieszczady/Warszawa
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Bardzo fajnie to wygląda Czaruś 
Jestem za oponami KM

Jestem za oponami KM

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
-
- Posty: 1031
- Rejestracja: 31 sty 2011, 20:02
- PSN-ID: GTPL_RAVOK
- Kontroler: G29
- Numer_na_torze: 73
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
jeszcze nie testowalem, ale komfortowe gumy do takich aut i to z modyfikacją RM wydają się pomyłką, aż zaraz się przejadę 

-
- Moderator
- Posty: 301
- Rejestracja: 28 gru 2010, 16:28
- PSN-ID: hakky78
- Kontroler: Driving Force GT
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Co wybierzecie będzie ok ale skoro auta są po sportowym liftingu to chyba sportowe będą bardziej na miejscu. Średnie np.
-
- Posty: 238
- Rejestracja: 20 gru 2010, 19:32
- PSN-ID: GTPL_Hornet
- Kontroler: DFGT
- Numer_na_torze: 26
- Lokalizacja: Bojanowo (wlkp.)
- Kontaktowanie:
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Mnie się wydaję, że sportowe twarde dla wszystkich aut będą OK 

Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Ja tez jestem za ST.
-
- Administrator
- Posty: 10242
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:18
- PSN-ID: GTPL_CZARUS
- Kontroler: G29
- Numer_na_torze: 44
- Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Powiedzmy, że na razie prowadzą sportowe twarde (zrobiłem głosowanie).
Zaproponowałem wcześniej 33 okrążenia, a Nexus 20 i ma racje. 33 to za dużo.
Przy włączonym wyścigu pozostaje jeszcze kwestia kar i zniszczeń,
bo przyczepność będzie realistyczna. Proponuję też sprawdzić na co pozwala GT5
w kwestii ścinania zakrętów, czy wygląda to jakoś normalnie
.
O zakazie wykorzystywania tunelu aerodynamicznego pisać chyba nie muszę.
Przypominam, że ja nie wymyślam zasad jak robimy czasówki do rankingów,
tylko pytam się Was, bo ja akurat online na torze z Wami to jestem rzadko.
GTPL to zespół, a z mojej strony jako "obsługi toru" wymagam
wsparcia
technicznego, czyli informacji tutaj i na stronce.
Zaproponowałem wcześniej 33 okrążenia, a Nexus 20 i ma racje. 33 to za dużo.
Przy włączonym wyścigu pozostaje jeszcze kwestia kar i zniszczeń,
bo przyczepność będzie realistyczna. Proponuję też sprawdzić na co pozwala GT5
w kwestii ścinania zakrętów, czy wygląda to jakoś normalnie

O zakazie wykorzystywania tunelu aerodynamicznego pisać chyba nie muszę.
Przypominam, że ja nie wymyślam zasad jak robimy czasówki do rankingów,
tylko pytam się Was, bo ja akurat online na torze z Wami to jestem rzadko.
GTPL to zespół, a z mojej strony jako "obsługi toru" wymagam

technicznego, czyli informacji tutaj i na stronce.
-
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: 25 sie 2010, 14:43
- PSN-ID: GTPL_NEXUS6661
- Kontroler: T500RS-TH8RS-Ferrari F1 Wheel
- Numer_na_torze: 66
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Myślę że co do ust. to można przyjąć takie jak w próbach GT, czyli bez zniszczeń i zużycia.
A co opon, KM do mnie nie przemawiają w autach wyścigowych, także też pewnie będę za ST.
A co opon, KM do mnie nie przemawiają w autach wyścigowych, także też pewnie będę za ST.
-
- Administrator
- Posty: 10242
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:18
- PSN-ID: GTPL_CZARUS
- Kontroler: G29
- Numer_na_torze: 44
- Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Wybraliśmy opony sportowe twarde - głosowało czterech kierowców.
Ja bym włączył zużycie, bo byłoby jak w prawdziwych kwalifikacjach.
To dodatkowe emocje, bo jest tylko 20 okrążeń, a przecież inni na torze też będą (przeszkadzać
).
Ja bym włączył zużycie, bo byłoby jak w prawdziwych kwalifikacjach.
To dodatkowe emocje, bo jest tylko 20 okrążeń, a przecież inni na torze też będą (przeszkadzać

Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Uwazam podobnie jak Czarek. Lepiej wlaczyc zuzycie ale wydaje mi sie ze co do uszkodzen to lepiej je wylaczyc gdys jesli ktos walnie w bande to karoserii zjezdzajac do pit stopu nie naprawi a to moze przeniesc sie na czas i wszystko na nic. No chyba ze w GT uszkodzona karoseria nie przenosi sie na predkosc to wtedy uszkodzenia mozna tez wlaczyc.
-
- Administrator
- Posty: 10242
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:18
- PSN-ID: GTPL_CZARUS
- Kontroler: G29
- Numer_na_torze: 44
- Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Podsumuję kilka ustaleń do czasówek.
1. Tor - teamu GTPL.
2. Samochody:
FWD - Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM '04
RWD - Lotus Elise 111R RM '04
AWD - Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA RM '05
3. Czas na zrobienie przejazdu to dwadzieścia okrążeń pierwszego na linii mety.
4. Liczymy do klasyfikacji czas trzech przejazdów trzema samochodami.
5. Wszystkie wspomagacze wyłączone. - dozwolony tylko ABS.
6. Przyczepność realistyczna.
7. Opony maksymalnie sportowe twarde.
8. Zużycie włączone.
9. Uszkodzenia - teraz Was pytam w ankiecie.
1. Tor - teamu GTPL.
2. Samochody:
FWD - Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM '04
RWD - Lotus Elise 111R RM '04
AWD - Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA RM '05
3. Czas na zrobienie przejazdu to dwadzieścia okrążeń pierwszego na linii mety.
4. Liczymy do klasyfikacji czas trzech przejazdów trzema samochodami.
5. Wszystkie wspomagacze wyłączone. - dozwolony tylko ABS.
6. Przyczepność realistyczna.
7. Opony maksymalnie sportowe twarde.
8. Zużycie włączone.
9. Uszkodzenia - teraz Was pytam w ankiecie.
-
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: 25 sie 2010, 14:43
- PSN-ID: GTPL_NEXUS6661
- Kontroler: T500RS-TH8RS-Ferrari F1 Wheel
- Numer_na_torze: 66
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Tylko, że to mają być czasówki a nie kwalifikacje.
-
- Administrator
- Posty: 10242
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:18
- PSN-ID: GTPL_CZARUS
- Kontroler: G29
- Numer_na_torze: 44
- Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Nexus - obszerniej proszę, bo nie łapię ogólnego konceptu
.


-
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: 25 sie 2010, 14:43
- PSN-ID: GTPL_NEXUS6661
- Kontroler: T500RS-TH8RS-Ferrari F1 Wheel
- Numer_na_torze: 66
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Jak dla mnie czasówki nie są tym samym co kwalifikacje.
Wg mnie w czasówkach powinna być jak największa powtarzalność warunków w jakich kręcimy jak najlepszy czas
i ja bym był za tym aby zużycie i zniszczenia wyłączyć. Najlepiej zrobić ankietę co do zużycia.
Wg mnie w czasówkach powinna być jak największa powtarzalność warunków w jakich kręcimy jak najlepszy czas
i ja bym był za tym aby zużycie i zniszczenia wyłączyć. Najlepiej zrobić ankietę co do zużycia.
-
- Posty: 238
- Rejestracja: 20 gru 2010, 19:32
- PSN-ID: GTPL_Hornet
- Kontroler: DFGT
- Numer_na_torze: 26
- Lokalizacja: Bojanowo (wlkp.)
- Kontaktowanie:
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
Moim zdaniem Nexus ma rację 

-
- Administrator
- Posty: 10242
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:18
- PSN-ID: GTPL_CZARUS
- Kontroler: G29
- Numer_na_torze: 44
- Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
W ankiecie zadecydowaliście, że nie włączamy uszkodzeń,
ale kary raczej tak, bo można ścinać będzie do woli.
Nie będziemy sprawdzać całych okrążeń, tylko najlepszy czas okrążenia ma się wyświetlić
na końcu puszczonego na 20 okrążeń "wyścigu". Ciekawe jak ze ścinaniem, ja nie sprawdzałem
na ile można skrócić i czy w ogóle są takie miejsca na torze ?
Zaraz zrobię ankietę dla "zużycia".
ale kary raczej tak, bo można ścinać będzie do woli.
Nie będziemy sprawdzać całych okrążeń, tylko najlepszy czas okrążenia ma się wyświetlić
na końcu puszczonego na 20 okrążeń "wyścigu". Ciekawe jak ze ścinaniem, ja nie sprawdzałem
na ile można skrócić i czy w ogóle są takie miejsca na torze ?
Zaraz zrobię ankietę dla "zużycia".
-
- Administrator
- Posty: 10242
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 20:18
- PSN-ID: GTPL_CZARUS
- Kontroler: G29
- Numer_na_torze: 44
- Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: ZASADY CZASÓWEK NA TORZE ZESPOŁU GTPL
W ankiecie zadecydowaliście, że nie włączamy zużycia.
Wróć do „REORGANIZACJA ZESPOŁU GTPL POLSKA”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość